Replies

  • this is really for Head Office .we have some Children's reading books ,would you be able to find a Home for them if we send them?

    • How thoughtful, Tom!  Thank you for asking before sending ;)   I'm not sure how Ronda would handle something like that but I will check and let you know.

  • Answer to that final question - YES! I’d love to know how many beautiful children have been warmed to KAS in 2022!

  • Merci pour toutes ces photos : je vais devoir prendre mon dictionnaire car mon ordi est paresseux ce mois-ci et refuse de traduire en français la lettre de novembre (c'est très frustrant quand on ne maitrise pas bien l'anglais comme moi) mais je pense également que "c'est un donnant que l'on reçoit" et KAS nous procure une extraordinaire façon de le faire : mille fois encore merci à Ronda à l'origine de cette belle oeuvre caritative et à tous les bénévoles, crocheteuses, tricoteuses, informaticiens , gogos qui permettent à ce site d'exister dans la joie et la créativité : une chaine d'amour c'est ce dont on a le plus besoin aujourd'hui sur notre Terre et le  sourire des enfants est notre plus belle récompense.

  • Thank you Glo for another great Snips, and all the work you put into it, it is appreciated. The theme news is interesting, I’ll look forward to seeing how it unfolds! 

  • Super Snippets loaded with information… thank you Gloria! 

  • Lots of superb information and happy news in this edition Gloria - Thank You Xx

This reply was deleted.